Direct reserveren? 06-48552021

Veelgestelde vragen

Veiligheid
Al onze springkussen zijn gekeurd en bevatten elk hun eigen logboek. Op verzoek kunt u het certificaat inzien voor het springkussen wat u huurt. Bij elk springkussen dient wel een volwassene aanwezig te zijn, de huurder is hier zelf verantwoordelijk voor.

Schoonmaakkosten
Wij leveren u een schoon en droog artikel, wij verwachten deze ook weer schoon en droog terug. Mocht dit niet het geval zijn dan kunnen er schoonmaakkosten worden berekend. Deze bedragen minimaal € 25,00.

Betaling
U kunt bij ons contant betalen of per pin. Betaling per factuur kan alleen mits dit vooraf is afgesproken. Betaling van de factuur dient binnen 14 dagen te geschieden.

Legitimatie
U dient zich bij het afhalen te legitimeren. Wij noteren alleen uw gegevens, wij mogen geen kopie van uw legitimatiebewijs maken.

Borg
Bij het afhalen betaald u 50 euro borg. Huurt u meerdere artikelen, dan blijft de borg 50 euro. Als u het gehuurde artikel of de gehuurde artikelen in goede staat retourneert ontvangt u uw borg terug.

Offerte
U kunt bij ons vrijblijvend een offerte aanvragen. De offerte is 14 dagen geldig, u kunt deze hier aanvragen.

Mooi weer garantie
Uiteraard wilt u alleen gebruik maken van een springkussens als het weer het toe laat. Daarom heeft Ultra Fun de “mooi weer garantie”. Met deze garantie kunt u kosteloos tot een dag van te voren uw springkussen annuleren als het slecht weer wordt.

Prijzen inclusief btw
Alle prijzen op onze website zijn inclusief btw. U weet dus direct wat u betaald en krijgt geen verassingen achteraf.

Verzekering springkussen
Door Ultra Fun wordt verlangt dat de klant een WA (Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering) heeft. Informeer bij uw verzekering of zij ook dekken bij een ongeval om wat voor reden dan ook bij gebruik van een springkussen. Het is natuurlijk niet verplicht om een WA verzekering te nemen, maar wij raden dit zeer zeker aan. Het gebruik blijft altijd op eigen risico.